خبر فوری

سردار پاکپور درگذشت فرمانده پیشمرگ کرد مسلمان را تسلیت گفت

فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت درگذشت پیشکسوت و فرمانده دلاور پیشمرگ کرد مسلمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت درگذشت پیشکسوت و فرمانده پیشمرگ کرد مسلمان، «کاک برهان قادر خانزاده»  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر، فقدان فرمانده دلاور پیشمرگ کرد مسلمان و پیشکسوت صحنه های مجاهدت و دفاع از اقتدار، کیان و تمامیت ارضی کشور در دوران دفاع مقدس و رزمنده ایثارگر خطه قهرمان پرور کردستان سرافراز، برادر مومن و انقلابی شش شهید والامقام، کاک برهان قادر خانزاده را به خاندان معظم و شهید پرور قادر خانزاده، همرزمان ایشان و تمامی هموطنان عزیز استان کردستان، بویژه مردم شریف شهر شهید پرور بانه تسلیت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن آرزوی غفران و علّو درجات برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی برای بازماندگان، امیدوارم روح ایشان با ارواح مطهر اولیاء، شهداء و یار دیرینه انقلاب اسلامی، اباالشهداء مرحوم کاک مجید قادر خانزاده محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

سرتیپ پاسدار محمدپاکپور

 فرمانده نیروی زمینی سپاه

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید