خبر فوری

سند توسعه تعاون استان هرمزگان تدوین می‌شود

هرمزبان – مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تدوین سند توسعه بخش تعاون استان در راستای توانمندسازی این حوزه بسیار مهم تدوین می‌شود.

هادی ابراهیمی روز شنبه دراین زمینه توضیح داد:  این سند پس از تدوین مبنایی برای فعالیت‌های بخش تعاون هرمزگان خواهد شد که بزودی مراحل تدوین آن به انجام می‌رسد.

وی اظهار کرد: برای عملیاتی کردن طرح توسعه اجتماعی استان نیازمند همراهی بخش دانشگاهی به عنوان مجری بخش پژوهشی هستیم.

وی اضافه کرد: سند توسعه اجتماعی و فرهنگی هرمزگان می‌تواند به توسعه همه‌جانبه استان به خصوص توسعه فرهنگی، اجتماعی و در راستای برطرف کردن معضلات و آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ابراز داشت: پژوهش، فعالیتی منسجم برای رسیدن به ‌شناختی روشن‌تر از مفاهیم پیرامون بوده و در مجموع، راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آینده است که با توجه به اهمیت این مساله، اجرای طرح‌های پژوهشی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: انتخاب یک طرح از میان موضوع‌های ارائه شده توسط دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی این استان با موضوع تدوین سند توسعه اجتماعی هرمزگان، در صورت تکمیل و ارایه کامل، بخشی از نیازهای پژوهشی این اداره‌کل را مرتفع می‌کند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید