خبر فوری

۲۵ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان سیریک برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با اجرای ۲۵ برنامه شاخص پیش بینی شده از ۳۱ شهریور در شهرستان سیریک همراه با کشور آغاز و اجرا می‌شود.

فاطمی افزود: در هفته دفاع مقدس متناسب با وضعیت فعلی و با رعایت همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان با همکاری و همراهی بسیجیان عزیز و مسئولان ادارات و نهادها برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس ایام زنده نگه داشتن و صیانت از ارزش هایی همچون اتحاد، ایمان، اعتقاد و اطاعت صادقانه از امام و رهبری و زنده نگه داشتن ارزش های شهید و شهادت است.

فاطمی افزود: همه ما مدیون رشادتهای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت و خدمت خالصانه و بی ادعا در رفع مشکلات مردم به ویژه برای نسل جوان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای گرامیداشت آن تدارک دیده شده است گفت: امسال در آستانه هفته دفاع مقدس با ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم که تمام برنامه های پیش بینی شده در راستای پروتکل های بهداشتی و طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا پیش خواهیم برد.

فاطمی تصریح کرد: آحاد مردم بخصوص بسیجیان این شهرستان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های والای انقلاب اسلامی با فضا سازی و اجرای آئین های ویژه و نمادین و اجرای مسابقات فرهنگی هنری در بین مردم این شهرستان آنرا گرامی خواهیم داشت.

سید فاطمی افزود: جنگ تحمیلی با دستان خالی برای ما شروع شد اما با ایمان و توکل بر خدا و ایثار و شجاعت با پیروزی ما به پایان رسید، در هفته دفاع باید واقعیت را به مردم بگوئیم از اهداف انقلاب و گنجینه های دفاع مقدس به مردم گفته شود و همه سعی کنیم راه شهدا را با خدمت و کار برای مردم پر قدرت ادامه دهیم تا شرمنده شهداء نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید