خبر فوری

خیرین نذورات خود را نذر شفا و درمان بیماران بی بضاعت کووید۱۹ کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد تمدن دار با بیان اینکه تاکنون از سمن خیرین و واریز کمک‌های نقدی به حساب مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی، تعداد ۶۰ عدد ست پلاسمافرزیس و محلول مورد نیاز تهیه و هزینه‌های درمان بیماران بی بضاعت به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: شایسته است که در ایام ماه محرم و صفر، خیرین نذورات خود را نذر شفا و درمان بیماران بی بضاعت کووید ۱۹ کنند.

تمدن دار با عنوان اینکه هزینه هر نوبت انجام پلاسما فرز برای بیماران بدحال مبتلا به کووید ۱۹ حدود ۲ میلیون تومان است و هر بیمار بسته به شدت بیماری حداقل باید ۳ تا ۵ نوبت پلاسمافرز شود، افزود: این هزینه در تعهد بیمه‌های درمانگر نبوده و در نتیجه هزینه درمان بیماران بدحال زیاد خواهد شد که در توان خانواده‌های کم بضاعت نخواهد بود.

وی بیان کرد: علی رغم اعلام وزارت بهداشت و درمان در خصوص کمک به موسسات خیریه بیمارستانی، لیکن با توجه به شرایط بحرانی موجود و نیاز مبرم بیماران بدحال به انجام پلاسمافرزیس، شایسته است که خیرین و نیکوکاران استان در این زمینه مساعدت و همکاری بیشتری با مجمع‌های خیرین بیمارستانی داشته باشند.

رئیس مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بحران مرتبط با کووید ۱۹ اولویت فعلی مجمع خیرین این بیمارستان کمک به تامین هزینه‌های درمان بیماران بی بضاعت کووید ۱۹ است.

علی رئوفی تصریح کرد: تاکنون از سمن خیرین اقدامات ارزنده ای در خصوص تامین تجهیزات پزشکی، سرمایشی و تهیه وسایل حفاظت فردی مدافعان سلامت توسط این مجمع انجام شده است.

وی از عموم مردم و افراد نیکوکار درخواست کرد تا در امر خیر نجات حیات هم نوعان و کمک به توسعه سلامت عمومی، همکاری و مشارکت نمایند.

رئوفی با بیان اینکه خیرین می‌توانند کمک‌های خود را طریق شماره حساب: ۲۷۷۶۷۹۶۴۳ و شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۷۷۳۲۸ نزد بانک رفاه شعبه شهید محمدی و شماره حساب: ۸۷۴۸۹۵۲۶۶۱ یا شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۷۲۶۵۴۴۱ نزد بانک ملت شعبه سید مظفر بندرعباس به نام مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پرداخت کنند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید