خبر فوری

معاون صنعت وتجارت هرمزگان : مشکلی در تامین ماسک هیات‌های مذهبی نداریم

محمد عباسی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در این راستا هماهنگی های لازم با واحدهای تولیدی ماسک در هرمزگان صورت گرفته و هیات امنای مساجد و هیات‌های مذهبی می‌توانند میزان ماسک مورد نیاز خود را به سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کنند.

وی بیان داشت: در نهایت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان به هر میزان لازم ماسک خود را با قیمت عمده ۱۳ هزار ریال در اخیتار هیات های مذهبی نمایند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: همچنین در این راستا هیات ها، حسینیه ها و مساجد می‌توانند با معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی، مواد ضدعفونی را نیز ۱۰ درصد زیر قیمت تعیین دریافت نمایند.
عباسی گفت: توزیع ماسک در هیات‌ها، حسینیه‌ها و مساجد با توجه به حضور جمع زیادی از مردم و مشتاقان در سوگواری امام حسین(ع) ضروری است.
روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در هرمزگان تولید می‌شود که ۶۰ هزار عدد توسط واحد تولیدی پدرام طب در شهرک صنعتی بندرعباس و مابقی نیز توسط گروه های مردمی، جهادی و بسیج درحال تولید است.

احمد جمال الدینی روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری از این پروژه ها که با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار برگزار شد، اعتبار این پروژه ها را حدود ۸۳۹میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: این پروژه ها در بخش‌های عمران و توسعه روستایی، برق، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و تولیدی و خدماتی تعریف شده است.

نماینده دولت در شهرستان سیریک از دبیرستان جلال آل احمد، ساختمان سالن امتحانات سیریک، پروژه‌های شرکت توزیع برق، کارخانه تولید آجر، دهکده غذایی نگین (ویژه تولید غذای آبزیان) و یک واحد مرغداری به عنوان پروژه‌های شاخص نام برد که اعتبار آنها حدود ۴۸۰میلیارد ریال است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع خدماتی-رفاهی استان با اعتبار ۵۰۰میلیارد ریال خبر داد.

تحقق ۶۰درصدی آرزوی دیرینه مردم

جمال الدینی ادامه داد: از اساسی ترین خواسته های مردم سیریک از دهه های گذشته تاکنون، ساخت اسکله بود که با حمایت و پیگیری مستقیم استاندار هرمزگان احداث آن آغاز شده و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار سیریک اظهار امیدواری کرد: پس از بهره‌برداری از این اسکله تا دهه فجر امسال، اقتصاد دریامحور شهرستان سیریک متحول شود.

جشن پایان مدارس تخریبی در راه است

وی تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای بزرگ که با حمایت استاندار هرمزگان انجام شد: بازسازی مدارس تخریبی است که با توجه به برنامه ریزی انجام شده و تعداد مدارس باقیمانده، تا پایان امسال جشن برچیده شدن مدارس تخریبی استان را برگزار خواهیم کرد.

جمال‌الدینی اظهار کرد: کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی استان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و دبستان سه کلاسه روستای بصره نیز در این هفته کلنگ‌زنی و ساخت آنان آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید