خبر فوری

دستگیری خانم ۲۸ ساله کاشانی به جرم مزاحمت اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شکایت یکی از شهروندان کاشانی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد یا افرادی در فضای مجازی اظهار داشت: این موضوع بعد از طرح شکایت بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران فتای پلیس کاشان در نهایت موفق شدند بعد از یک سری اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی کنند، ابراز داشت: فرد متهم یک خانم ۲۸ ساله بود که با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و دلیل آن را انتقام‌جویی عنوان کرد، تصریح کرد: کاربران در فضای مجازی باید مراقب رفتارهای آنلاین خود باشند چراکه ایجاد هرگونه مزاحمت برای افراد دیگر می‌تواند عواقب جدی برای آنها به همراه داشته باشد.

اجرای ۲۶ مرحله طرح عملیاتی نصر در شهرستان کاشان در ۴ ماهه نخست امسال

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۲۶ مرحله طرح عملیاتی نصر در شهرستان کاشان خبر داد و بیان داشت: در طی این عملیات‌ها ۸۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه این طرح در چهارماهه نخست امسال اجرا شد، تاکید کرد: سلسله طرح‌هایی که در راستای ارتقا امنیت اجتماعی تحت عنوان نصر برگزار می‌شود اهدافی از قبیل برخورد با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با سوداگران مرگ، کالای قاچاق، سرقت، جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر و برخورد با مجرمین در فضای مجازی را دنبال می‌کند.

وی افزود: در نتیجه این طرح‌ها بیش از ۸۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، چهار مورد کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از هفت میلیارد ریال، هفت قبضه سلاح غیرمجاز کشف و در این خصوص ۶۵ نفر سارق، ۱۲۹ نفر فروشنده و توزیع‌کننده مواد مخدر، ۷۶ نفر نگهدارنده مواد مخدر، سه نفر قاچاقچی، ۴۴ نفر شرور، ۴۷ نفر اتباع بیگانه فاقد مجوز و ۴۰ نفر مجلوب دستگیر و تعداد ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲۹ دستگاه خودرو توقیف شدند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید