خبر فوری

تغییرات گسترده در هرمزگان آغاز شد/انتصابات جدید در فرمانداری ها

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، استاندار هرمزگان با صدور حکمی، عباس ماژین را به سمت مدیرکل حراست استانداری هرمزگان منصوب کرد. فریدون همتی در این حکم خطاب به عباس ماژین آورده است: با استعانت از ایزد منان، با توجه به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل حراست استانداری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها، ظرفیت‌های موجود در استان و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی در چارچوب وظایف قانونی از جمله برنامه ریزی، ساماندهی و هدایت کلیه فعالیت‌ها و اقدامات تأمینی، همدلی و تعامل سازنده با مجموعه استانداری و واحدهای ذیربط، اقدامات پیشگیرانه، شناخت و تحلیل واقعی مسائل استان، موفق و موید باشید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می‌کنیم.

معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب شدند.

استاندار هرمزگان با صدور احکامی، معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان و معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان را منصوب کرد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در حکمی، محمدرضا پاکروان را به سمت معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

همچنین استاندار هرمزگان در حکم دیگری، مرضیه پرکم را به عنوان معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب کرد.

معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس، معاون سیاسی فرمانداری ابوموسی و بخشدار مرکزی ابوموسی

استاندار هرمزگان با صدور احکامی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندرعباس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ابوموسی و بخشدار مرکزی شهرستان ابوموسی را منصوب کرد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در حکمی، محمد کناری را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندرعباس منصوب کرد.

همچنین استاندار هرمزگان در حکم دیگری، حمزه بی نیاز را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ابوموسی منصوب کرد.

حمیدرضا سطوتی نیز با حکم استاندار هرمزگان به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ابوموسی منصوب شد.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید