خبر فوری

دانشجویان «پیام نور» دغدغه مالی نداشته باشند/ ثبت نام تا ۲ شهریور ادامه دارد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، دکتر محمد خیری با بیان اینکه ثبت نام و پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی بدون کنکور و صرفأ بر اساس سوابق تحصیلی است، گفت: زمان ثبت نام از روز یکشنبه مورخ پنجم مردادماه جاری آغاز و تا دوم شهریورماه ۹۹ ادامه دارد.

وی افزود: ثبت نام در ۱۴ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور هرمزگان شروع شده است و منحصرأ به صورت اینترنتی می‌باشد و علاقمندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی پیام نور می‌توانند جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به‌صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار نماید، آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار نماید، خاطرنشان ساخت: دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه سرآمد، پیشگام و پیشرو است.

خیری با تأکید بر اینکه دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان نیز چاره اندیشده است، اظهار داشت: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم‌نامه با ۳ بانک عامل تسهیلاتی با کارمزد پایین و با شرایط آسان برای دانشجویان فراهم کرده است که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر معاف از پرداخت شهریه هستند، تصریح کرد: علاوه بر بانک‌ها با بنیاد علوی نیز تفاهم‌نامه منعقد شده است که برای دانشجویان محروم کمک‌های شایانی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حوزه پژوهشی دانشگاه، گفت: بر اساس پایگاه مرجع دانشگاه‌های ایران uniref.ir دانشگاه پیام نور برترین دانشگاه کشور در انتشارات مقالات علمی قرار گرفته است و تعداد مقالات کنفرانس‌های داخلی ۲۹۵۵ مقاله به چاپ رسانده و موفق به کسب رتبه برتر نسبت به سایر دانشگاه‌ها شده است.

خیری با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که با پژوهشگاه قوه قضائیه منعقد شده است، افزود: پژوهشگاه قوه قضائیه از پایان‌نامه‌های دانشجویان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به تجهیزات آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور، عنوان داشت: علاوه بر دانشجویان این واحد دانشگاهی، محققان و پژوهشگران نیز می‌توانند از سامانه شاپنا و امکانات دانشگاه پیام نور بهره ببرند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید