خبر فوری

رییس هیات تیراندازی‌ با کمان هرمزگان انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان هرمزگان روز دوشنبه با حضور محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان و مظفر خادمی معاون امور ورزشی استان و اعضای مجمع برگزار شد.
در مجمع انتخاب رییس هیات تیراندازی باکمان هرمزگان سه تن کاندیدای ریاست هیات تیراندازی با کمان استان بودند که معصومه عالی پور ومصطفی امیدی قبل از رای گیری انصراف خود را اعلام کرده بودند.
رای گیری تنها در نهایت با حضور اسلام باوقاربرگزار شد که ایشان با ۱۶ رای به عنوان رییس هیات تیراندازی با کمان هرمزگان انتخاب شد.
مدیرکل اداره ورزش وجوانان هرمزگان، به ضرورت استعدادیابی در رشته تیراندازی با کمان تاکیدکرد و گفت: تیراندازی با کمان رشته ورزشی هدف ماست و چنین رشته‌هایی از استقبال خوبی نزد نوجوانان وجوانان برخوردار است.
محمود رضا امیاری افزود: ورزش تیراندازی باکمان درهرمزگان با همکاری آموزش وپرورش وشهرداری  می‌تواند در سطح کشور بدرخشد و می‌توان با مجموعه شرایط فعلی موفقیت خوبی را برای این هیات پیش بینی کرد.
وی بیان داشت: توسعه فعالیت‌های ورزشی هیات تیراندازی با کمان با مدیریت و برنامه ریزی دقیق موجب پویایی و کسب موفقیت‌های پیاپی ورزشکاران این رشته در استان و کشور باشد.
این مسوول ورزشی اظهارداشت: خدمات انجام شده در هیات ورزشی تیراندازی با کمان درطول تصدی اسلام باوقار رییس جدید این هیان قابل تحسین است.

تیراندازی با کمان ورزشی پرهزینه هست
رییس هیات تیراندازی با کمان هرمزگان نیز با قدردانی از زحمات اعضای هیات که ۱۰ سال وی را همراهی کردند، گفت: تیراندازی با کمان یک ورزش پرهزینه ای است که برای خرید یک کمان ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال باید هزینه کرد.
اسلام باوقار افزود: خرید کمان تیراندازی درتوان هر ورزشکاری نیست، به همین دلیل این ورزش یکی از ورزش‌های پرهزینه است.
وی تعامل و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی هرمزگان جهت توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و تلاش برای جذب حامی مالی برای پیشبرد اهداف هیات، به عنوان اولویت برنامه‌های هیات تیراندازی با کمان استان یاد کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید