خبر فوری

حضور بیش از ۱۷۰ مبلغ نخبه در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه نشست هم اندیشی «اهمیت تبلیغ در فضای مجازی» که با حضور مبلغان نخبه فعال در فضای مجازی و رسانه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، به اعزام مبلغان نخبه در ماه مبارک رمضان سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به وظایف این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغ تخصصی تحت سه عنوان «جذب مبلغان تخصصی»، «اعزام و به کارگیری مبلغان متخصص» و «اداره نخبگان» مشغول به فعالیت می باشد.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با تلاش این اداره کل و همچنین همت مبلغان نخبه در عرصه تبلیغ، علی رغم مشکلات پیش آماده در ماه های گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا، سعی شد که تبلیغ معارف دینی تعطیل نگردد.

وی در خصوص اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان امسال افزود: در ماه مبارک رمضان امسال، ۲۵ نفر از مبلغان نخبه در مناطق سفید و غیرآلوده موفق به تبلیغ حضوری شدند و بیش از ۱۷۰ نفر از مبلغان نخبه در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه، مشغول به امر مقدس تبلیغ معارف دینی بودند.

جعفری اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال ظرفیت مبلغان نخبه در سه عرصه پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره به مراجعان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و تبلیغ در فضای مجازی و رسانه بکار گرفته شد.

وی با مهم برشمردن لزوم حضور مبلغین در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت های یاد شده، در ۳ عرصه دیگر همچون تولید کلیپ های چند دقیقه ای، ایجاد کانال یا گروه تبلیغی و مدیریت آن و حضور در رسانه ملی نیز از ظرفیت مبلغان نخبه نیز استفاده گردید.

در ادامه این نشست، مبلغان فعال در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص اجرای هر چه بهتر این موضوع پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید