خبر فوری
هرمزبان - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال کنم، گفت: شرایط بحرانی است و امکانات درمانی هرمزگان جوابگوی وضعیت قرمز کرونا نیست.

امکانات درمانی هرمزگان جوابگوی وضعیت قرمز کرونا نیست/وضعیت بندرعباس بغرنج است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجید عسکری زاده صبح امروز در ۱۸۲ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس تعامل هم‌اندیشی و تبادل‌نظر فی‌مابین نمایندگان مردم در مجلس و شورای اسلامی شهر پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به بیماری کرونا، افزود: اکنون خانواده‌ای در بندرعباس نیست که بیمار یا مریضی در بحث کرونا نداشته باشد و شرایط نگران‌کننده‌ای برای بندرعباس در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه در اسفندماه که ۷۰ بیمار کرونایی در بندرعباس ثبت‌شده بود طی نامه‌ای به مسئولان کشوری شرایط حاد و راه‌های مقابله با آن را با مشورت جمعی از نخبگان مطرح کردم، اظهار کرد: اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد و به همین دلیل در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال و وضعیت بغرنج شهر بندرعباس را به گوش آن‌ها برسانم.

عسکری زاده ادامه داد: ۷۰ بیمار کرونایی اکنون به ۱۲ هزار بیمار رسیده و این نشان‌دهنده قرمز بودن شرایط استان هرمزگان و شهر بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تصمیم جدی‌تری از سوی مسئولان استان هستیم که باید هرچه زودتر چاره‌اندیشی شود، خاطرنشان کرد: بی‌تدبیری مسئولان به‌ویژه استانی ما را به اینجا رسانده و هر روز شاهد رشد آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه کادر درمان خسته و دیگر توانی برای مقابله با کرونا ندارند، اضافه کرد: امکانات درمانی استان هرمزگان در روزهای عادی جوابگوی بیماران نبود و سبب سفرهای درمانی به شیراز و یزد می‌شد حال که شرایط بحرانی است دیگر نمی‌شود انتظار چندانی داشت.

وی با اشاره به اینکه باید مجلس و شورای شهر با در نظر گفتن بسته حمایتی در سبب تشویق کادر درمانی پیش رویم، تصریح کرد: هرمزگان با کمبود کادر درمانی مواجه است و باید با چاره‌اندیشی در جهت تقویت آن پیش رویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید