خبر فوری

رئیس منتخب مجلس با رأی بالا قدرت و اقتدار بیش‌تری در انجام وظایف محوله دارد

سیداحسان قاضی‌زاده نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رئیس مجلس آینده باید از شاکله شخصیتی ریاست مجلس برخوردار و از توان و قدرت لازم برای استیفای حقوق مجلس برخوردار باشد.

وی افزود: رئیس مجلس یازدهم باید از اقتدار از قدرت  توان لازم برای تقویت بعد نظارتی مجلس برخوردار باشد و ما شاهد توسعه و فعالان شدن در حوزه نظارتی در دوره یازدهم باشیم.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل با سایر قوا یکی از اصول مهم در ریاست قوه مقننه است و این نکته بسیار اهمیت دارد که رئیس مجلس دوره بعد نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله‌گری کند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: رئیس مجلس ضمن داشتن اقتدار باید نظرات نمایندگان را مدظر قرار دهد و به آن توجه لازم را داشته باشد.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس آینده نباید نظر خود را به جای نظرات نمایندگان و مجلس در جایی عنوان کند و نباید شاهد اینگونه رفتارها از سوی وی باشیم.

نماینده مردم فریمان در مجلس در پایان گفت: انتخاب رئیس مجلس آینده با رأی بالا او را در انجام وظایفش کمک می‌کند و این امر باعث می‌شود تا رئیس مجلس با قدرت و اقتدار بیشتری بتواند به وظایف محوله خود عمل کند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید