خبر فوری

هرروز رژیم جعلی صهیونیستی در انزوای بیشتری قرار می گیرد

سردار اباذر سالاری صبح امروز (اول خردادماه) در جمع خبرنگاران در آستانه روز قدس، افزود: این روز فرصتی است که بار دیگر مردم مسلمان جهان راجع به یک ظلم بزرگ بیندیشند و نسبت به مسئولیت‌های خود در برابر بخشی از پاره تن اسلام تأمل کنند.

وی تصریح کرد: امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و چهل سال است اعلام روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس می‌گذرد، تازه متوجه تدبیر آن پیر روشن‌ضمیر می‌شویم.

سالاری اظهار کرد: ابتکاری که حضرت امام به خرج داد باعث شد که نه‌تنها مسلمانان بلکه آزادی‌خواهان جهان هم نسبت به ظلم و جنایت صهیونیست‌ها آگاهی پیدا کنند و مسلمانان فریاد تظلم خواهی خود را به گوش همه برسانند.

سردار سالاری تصریح کرد: این‌چنین است که امروزه دیگر رژیم صهیونیستی آن اقتدار سابق را ندارد چرا که در ذهن همه آزادی‌خواهان جهان محکوم است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: روزگاری صهیونیست‌ها با مظلوم‌نمایی از وقایع دوران جنگ‌های جهانی خودشان را پیش چشم ملت‌های جهان مظلوم و ذی‌حق جلوه می‌دادند، درحالی‌که در همان روزها کشتار وسیعی از فلسطینی‌ها راه انداخته بودند و سرزمین‌های فراوانی از آن‌ها را اشغال کرده بودند، اما آن‌ها به کمک جریان‌های رسانه‌ای وابسته به خود سرپوشی بر همه این ظلم‌ها و جنایت‌ها گذاشته بودند.

وی ادامه داد: رژیم جعلی با قدرت رسانه‌ای چنان در اذهان مردم منطقه القا کرده بود که ارتش ای شکست‌ناپذیر دارد اما از سال ۲۰۰۰ به این‌سو هرروز شکست‌های سخت‌تری خورده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اضافه کرد: از جنگ ۳۳ روزه لبنان تا جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه، از ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین تا موشک‌باران شدن بلندی‌های جولان همه و همه امروزه گروه‌های مقاومت را در یک وضع با اعتمادبه‌نفس بسیار خوبی قرار داده و رژیم منحوس که از مشکلات داخلی فراوانی رنج می‌برد امروز به اضمحلال نهایی نزدیک‌تر است.

سالاری ‌بیان ‌کرد: آن‌ها خود می‌دانند که خیلی از حیاتشان‌‌ در منطقه ‌باقی نمانده فقط با تحرکات رسانه‌ای و اختلاف افکندن در دنیای اسلام به همراه کردن برخی کشورهای مرتجع منطقه تنها دارند مرگ خود را به تأخیر می‌اندازند.

وی ادامه داد: این‌چنین است که از پیروزی انقلاب اسلامی به این‌سو با بیداری مردم مسلمان و آزادگان جهان هرروز رژیم جعلی صهیونیستی در انزوای بیشتری قرارگرفته است.

سالاری اظهار کرد: در حوزه نظامی نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی که انقلاب اسلامی در راستای رسالت‌های خود و سپاه قدس را بنیان نهاد و به تقویت جبهه مقاومت علیه سرسخت‌ترین دشمنان بشریت و دشمنان اسلام پرداخت، گروه‌های مقاومت هرروز بیش از دیروز عرصه را بر رژیم منحوس صهیونیستی تنگ کردند.

 وی با اشاره به اینکه اما روز قدس کاری کرد که همه به خود بیایند و بار دیگر در باب مسئولیت‌هایشان پیرامون آن مردم مظلوم فکر کنند، تصریح کرد: امسال اگر چه شرایطی این بیماری باعث شد که تجمع علیه جنایت‌های ضد بشری اسرائیل نداشته باشیم اما تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در فضای مجازی نوید غلبه بر رسانه‌های مزدور صهیونیستی را می‌دهد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: یک اتفاق بزرگ دیگر هم امسال رقم می‌خورد با آن سخنرانی ولی امر مسلمین جهان در روز جهانی قدس است که پیام انقلاب اسلامی  را به‌ گوش همگان خواهد رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید