خبر فوری

رضا مدرس: اجرای طرح جدید ترافیکی در هرمزگان از اردیبهشت ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، رضا مدرس در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال ۹۹، با اشاره به اجرای طرح ترافیکی مرتبط با بیماری کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در هرمزگان، افزود: با اجرایی شدن این طرح در استان میزان تردد مسافرین و گردشگرانی که در ایام نوروز و تعطیلاتی که منتهی به سال نو کاهش چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: با اجرایی شدن طرح ترافیکی مرتبط با پیشگیری بیماری کرونا در هرمزگان قریب به ۹۹ درصد در ترددهای دریایی و ۸۰ درصد تردد جاده‌ای در استان کاهش داشته است.

مدرس با اشاره به اینکه طرح ترافیکی پیشگیری از شیوع کرونا در هرمزگان با همکاری پلیس راه و راهور در حال انجام است افزود: در حوزه برخورد با خودروهای که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد ملی مدیریت کرونا متخلف شناخته شده‌اند و همچنین عودت برخی از خودروها که مجاز به ورود به استان تشخیص داده نشده‌اند پلیس راه و راهور استان عملکرد خوب و قابل تقدیری داسته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی بر اساس اعلام وضعیت از شرایطی که پیشروی شیوع بیماری کرونا در استان هرمزگان و شهر بندرعباس، گفت: با توجه به نگرانی‌های این دستگاه در حوزه شیوع بیماری کرونا به ویژه در نیمه اول اردیبهشت ماه مقرر شد که بر اساس تصمیم گیری که در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گرفته خواهد شد طرح ترافیکی متناسب با آن در استان اجرایی شود.

مدرس خاطر نشان کرد: طرح ترافیکی با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا از اردیبهشت ماه همزمان با ابلاغ مصوبات این طرح از سوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: پیش از اجرایی شدن طرح ترافیکی جدید در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در استان در خصوص نحوی اجرای شدن آن اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت تا شهروندان از نحوی اجرای شدن این طرح آگاه شوند.

وی با اشاره به آمار فوتی‌ها و تصادفات جرحی طی ماه‌های گذشته، عنوان کرد: در حوزه تصادفات جاده‌ای و شهری در استان طی ماه اول سال جاری کاهش چشمگیری وجود داشته که امیدوارم هرمزگانی‌های عزیز و تمامی هوطنان که به عنوان مسافر وارد استان خواهند شد با رعایت اصول ایمنی و قوانین راهنمایی رانندگی، حوادث فوتی و جرحی به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید