خبر فوری

اپل امکان بازگشت به سیستم عامل iOS 13.4 را به کاربران نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، شرکت اپل اخیرا نسخه جدید سیستم عامل iOS را برای دستگاه‌های خود منتشر کرده است که برخی از مشکلات گزارش شده از سوی کاربران را حل و چند مورد بسیار کوچک را به این سیستم عامل اضافه کرده است. از اشکلاتی که در این نسخه از سیستم عامل iOS برطرف شد می‌توان به رفع مشکل فعال سازی بلوتوث گوشی هنگام مکالمه با FaceTime در آیفون‌های قدیمی این شرکت اشاره کرد؛ لازم به ذکر است که در دستگاه‌های قدیمی فعال سازی بلوتوث هنگام مکالمه از منوی کنترل سنتر امکان پذیر نبود و کاربران می‌توانستند بلوتوث گوشی خود را از طریق تنظیمات فعال کنند.

دیگر مشکل رفع شده در این نسخه از iOS به تبلت‌های اپل مربوط می‌شود که کاربران iPad Pro در نسخه قبلی این سیستم عامل امکان فعال سازی چراغ قوه تبلت را از منوی کنترل سنتر نداشتند و در برخی موارد هنگامی که دستگاه آن‌ها قفل بود نیز نمی‌توانستند به چراغ قوه دستگاه خود دسترسی داشته باشند.

اپل امکان بازگشت به سیستم عامل iOS 13.4 را به کاربران نمی‌هد

اما بسیاری از کاربران اعلام کردند که در این نسخه از iOS سرعت دستگاه آن‌ها کاهش پیدا کرده است و قصد دارند به نسخه قبلی این سیستم عامل بازگردند؛ اما هرگز این امکان در دسترس کاربران نخواهد بود چرا که اپل از بازگشت به نسخه قبلی سیستم عامل خود همواره جلوگیری کرده است و کاربران دستگاه‌های این شرکت هرگز نخواهند توانست از سیستم عامل قدیمی این شرکت استفاده کنند.

این اقدام اپل صرفا به دلیل حفاظت دستگاه‌های کاربران دربرابر هکرهایی است که نقض‌های امنیتی موجود در نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم عامل iOS را کشف کرده‌اند و با بازگشت کاربران به نسخه‌های قدیمی می‌توانند از این نقض‌ها به دستگاه کاربر دسترسی پیدا کنند؛ علاوه بر این اپل علاقه دارد که کاربرانش از تمامی ویژگی‌های جدید سیستم عامل این شرکت استفاده کنند و بازگشت به نسخه‌های قبلی از این ویگی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید