خبر فوری

فریدون همتی: ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، فریدون همتی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ادارات استان ابلاغ کرد: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می‌گیرد و حدود یک سوم باید در محل کار باشند و دوسوم باید در مرخصی و یا دور کاری باشند.

همتی خاطرنشان کرد: بخش اداری شهرداری‌ها نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه با یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامتی کانون خانواده، بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان می‌توانند با تشخیص مدیران مجموعه و در صورت امکان دورکاری تا ۱۵ فروردین‌ماه در محل کار حضور نیابند و فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند. (لازم به توضیح است این مصوبه شامل بانوان کارمند در ارگان‌های امدادی و درمانی و بهداشتی نمی‌گردد.)

به گفته استاندار هرمزگان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید کارهای ضروری را با اتخاذ شیوه‌های مناسب به ویژه با استفاده از دورکاری و کاهش حضور کارکنان با ارائه مرخصی و شیفت بندی انجام دهند.

وی گفت: واحدهای تولیدی در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهند بود تا نیازهای مردم به خوبی تأمین شود و از مردم نیز می‌خواهیم برای خرید اقلام مورد نیاز، بیشتر از شیوه‌های خرید اینترنتی و تلفنی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید