خبر فوری

تایید ۵۱ نفر و عدم اعلام تایید یا رد صلاحیت ۳ داوطلب انتخابات مجلس در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، سعید ناجی امشب (۱۳ بهمن) در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه از بین ۱۱۳ نفری که در سه حوزه انتخابیه استان ثبت‌نام کرده و داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم بودند صلاحیت ۵۱ نفرشان توسط هیات‌های نظارت تائید شده است، تصریح کرد: علاوه بر تائید نشدن صلاحیت ۴۲ نفر از کاندیداها توسط هیات‌های نظارت، تعداد ۱۷ نفر نیز از شرکت در انتخابات انصراف داده‌اند.
وی اضافه کرد: طبق اعلام شورای نگهبان به وزارت کشور در این مرحله در حوزه مرکزی استان  ۳۲ نفر تایید،  ۲۴ نفر رد صلاحیت و وضعیت یک نفر تا کنون اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه در حوزه شرق نیز تایید یا رد صلاحیت یک نفر تا کنون اعلام نشده ، افزود: در این مرحله در حوزه شرق استان نیز هفت داوطلب تایید و ۹ نفر رد صلاحیت شده است.
ناجی با اشاره به تایید ۱۲ نفر در حوزه غرب استان، گفت:  در این مرحله ۹ نفر در غرب استان رد صلاحیت شدند و  وضعیت یک نفر نیز تا کنون اعلام نشده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید، ولی در این مرحله رد صلاحیت می‌شوند، طبق تبصره سه ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت، می‌توانند دوباره اعتراض کنند.
وی تصریح کرد: نتایج نهایی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه‌های انتخابیه هرمزگان ۲۲ بهمن سال جاری اعلام می‌شود و از ۲۳ بهمن نیز تبلیغات انتخاباتی شروع می‌شود.
رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مدیران دستگاهای اجرایی و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در استان در فضای انتخاباتی مراقب حیثیت دولت باشند، افزود: نگاه دولت به انتخابات، یک نگاه بی طرفانه  و پرهیز از رفتارهای جانبدارانه است که باید از سوی تمامی متولیان امر در استان به درستی رعایت شود.
ناجی تاکید کرد: با توجه به تحرکات زودهنگام تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی، ضروری است مفاد ماده ۵۹قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی تمامی مدیران استان رعایت شود و برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حماسی همت گمارند.
وی همچنین تاکید کرده است که با متخلفین، برابر قانون و مقررات رفتار خواهد شد.
انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید