خبر فوری

جابجایی بیش از ۶۶ هزار گردشگر دریایی طی یک هفته در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، سخنگوی استانداری هرمزگان از ورود گسترده گردشگران به استان هرمزگان طی هفته جاری خبر داد.

فاطمه رکن الدینی با اعلام این خبر در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: با توجه به ورود گسترده گردشگران به استان هرمزگان طی هفته جاری به ویژه در روزهای آخر هفته، استاندار هرمزگان دستور ارائه خدمات مناسب به این گردشگران توسط دستگاه‌های اجرایی را صادر کرد.

وی ادامه داد: با تاکیدات استاندار هرمزگان، تمامی امکانات به ویژه در راستای انجام سفرهای دریایی گردشگران از طریق بنادر مسافری استان هرمزگان، به کار گرفته شده است.

سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: بر اساس دستور استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان، همه دستگاه‌های مرتبط باید در این ایام با توجه به شرایط مناسب استان جهت ورود گردشگران، آمادگی کامل را برای ارائه خدمات گسترده داشته باشند.

رکن الدینی در ادامه به افزایش چشمگیر تقاضای سفرهای دریایی طی روزهای اخیر در هرمزگان اشاره و بیان کرد: از ابتدای هفته جاری تا پایان روز چهارشنبه، جابجایی بیش از ۶۶ هزار مسافر از طریق شناورهای مسافری در مسیرهای بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری جزیره قشم و جزایر هرمز و لارک به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه نیز دو شناور دیگر جهت روان سازی ترددهای دریایی مسافران به ناوگان بندر شهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و لارک، اضافه شده است.

سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: همچنین گردشگران می توانند از مسیر دریایی بندرپل به بندرلافت جهت مسافرت به جزیره قشم استفاده کنند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید