خبر فوری

مجلس ترحیم شهید سلیمانی در بیروت و ابراز همدردی «امیل لحود» و دیگر شخصیت‌های لبنانی + تصاویر

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت امروز جمعه شاهد حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی، حزبی، دیپلماتیک،نظامی و مذهبی لبنان بود که برای تسلیت و ابراز همدردی در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی خود را به این مکان رسانده بودند.

امیل لحود رئیس جمهور اسبق لبنان یکی از مهمترین حامیان مسیحی مقاومت در صدر شخصیت‌های سیاسی لبنانی بودند که با حضور در سفارت ایران در بیروت، جنایت تروریست‌های آمریکایی را محکوم کردند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران فردا شنبه نیز پذیرای شخصیت‌های مختلف لبنانی برای ابراز همدردی و تسلیت آنها به مناسبت شهادت سرداران رشید اسلام خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید