خبر فوری

دختر ورزشکار هرمزگانی در اندیشه کسب رتبه های جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، یسنا دادی زاده دانش آموز پایه پنجم مدرسه شاهد ناحیه یک بندرعباس با کسب مدال نقره چهارمین مسابقات المپیاد قایقرانی ورزش های آبی ساحلی بندرعباس یادواره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان بار دیگر توجه مسئولین به ورزش پایه را گوشزد کرد.

این دانش آموز مهر ماه در مدرسه شاهد وارد کلاس پنجم شد. او علاوه بر اینکه با حمایت والدین خود در درس موفق است، از طرفی در ورزش بویژه قایقرانی آینده درخشانی را نوید می دهد.

یسنا وقتی ۱۰ ساله بود با تشویق مادرش به قایقرانی علاقمند شد. و زیر نظر خانم پاسلار علم و فنون این ورزش را فرا گرفت. فرزند سوم وپرتلاش خانواده دادی زاده می خواهد یک روزی به رخت و لباس تیم ملی دست پیدا کند و با نام ایران در خارج از کشور، در پیکارهای بین المللی افتخار آفرین کشور و استانش هرمزگان شود.

این نوجوان هرمزگانی در چهارمین مسابقات المپیاد ورزش های آبی ساحلی شهر بندرعباس در رشته کیندربوت رده سنی نوجوانان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد که این نقطه سرآغاز و زمینه ای برای موفقیت بیشتر در آینده ورزشی وی بشمار می آید.

او از مسئولین ورزش استان می خواهد به وضعیت پیست قایقرانی رسیدگی نمایند. نبود روشنایی برای استفاده در شب یکی از مشکلات قایقرانان است.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید