خبر فوری

دستبند پلیس بر دست سارق تا کشف ۴۵۳ کیلو حشیش در خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه بیست و هشتم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان خرمشهر و نارضایتی شهروندان، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی فنی پلیس، به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از ۴۵۰ کیلو حشیش در خرمشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی خاص پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بهره گیری از تیم سپکا در شهرستان خرمشهر ضمن رصد دقیق اطلاعاتی، محور تردد خودروی سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۵۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و ۱۹۵ کیلوگرم قرص غیر مجاز به تعداد بیش از یک میلیون یکصدهزار عدد که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید