خبر فوری
هرمزبان:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: برای آسان‌تر شدن ورود رانندگان مجوزدار به بندر شهید رجایی سامانه‌ی ارتباطی میان اداره کل راهداری و بندر شهید رجایی ایجاد شد.

راه اندازی سامانه ارتباطی بندر شهید رجایی و اداره کل راهداری

راه اندازی سامانه ارتباطی بندر شهید رجایی و اداره کل راهداریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف عابدینی در نشست خبری افزود: از امسال وظیفه آسفالت کشی خیابان‌ها به اداره کل راهداری محول شده است.

او گفت: اکنون ۴ هزار و ۹۶۷ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و ۳ هزار و ۲۷۸ کیلومتر راه خاکی در استان داریم.

عابدینی گفت: از ابتدای محول شدن این ماموریت به راهداری، ۸۳ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در استان ۱۵۸ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۵ نقطه تا شهریور امسال اصلاح شده است و ۸ نقطه دیگر نیز در حال اصلاح است.

عابدینی در خصوص سهمیه سوخت سواری‌های کرایه‌ای عمومی نیز گفت: ۷۵۰ لیتر سهمیه به سواری‌های کرایه عمومی اختصاص داده شده است و در ماه‌های آینده این تخصیص بر اساس پیمایش محاسبه می‌شود.

او افزود: شهرک حمل و نقل بندرعباس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و موافقت اصولی ساخت جایگاه سوخت نیز به این شهرک اختصاص یافته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید