خبر فوری
هرمزبان:

کشتی گیر هرمزگانی به دوبنده تیم ملی رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،کشتی گیر هرمزگانی توانست رضایت سرمربی تیم ملی نونهالان کشور را جلب و به تیم ملی دعوت شد.

از سوی سرمربی تیم ملی اسامی ١٠ کشتی گیر برای حضور در اردوی تیم ملی و شرکت در رقابت های بین المللی روز کودک اعلام شد که نام امیرحسین مرادی  از استان هرمزگان هم در لیست نهایی به چشم می‌خورد.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک روزهای ٢٠، ٢١و ٢٢ آذرماه در شهر الوند استان قزوین برگزار می‌شود.

 رئیس هیات کشتی استان ضمن تبریک به این کشتی گیر پرتلاش و آرزوی موفقیت برای او ابراز امیدواری کرد که این کشتی‌گیر با اجرای دستورات مربیان در اردوهای تیم ملی و انجام بهترین تمرینات زمینه را برای موفقیت و پیشرفت خود و حضور دامنه‌دار در اردوهای تیم ملی تا رسیدن به ترکیب ثابت تیم تداوم ببخشد.

مهدی نوبانی افزود: از زحمات مدیر کل اداره  ورزش و جوانان استان تشکر ویژه می‌کنم که حمایت‌های همه جانبه وی از ورزش اول کشور نقش پر رنگی در این موفقیت دارد، امیدواریم با حمایت های مدیر کل ورزش استان در آینده نزدیک شاهد درخشش جوانان هرمزگانی در رقابت‌های کشوری و بین المللی باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید از جلال نعیمی مربی با دانش استان به خاطر پرورش دادن همچین استعدادهایی تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید