خبر فوری
هرمزبان:تصاویر دیدار جمعی تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی در فضای مجازی منتشر شده است.

دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب + تصاویر

دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب + تصاویربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است افزایش قیمت بنزین و به دنبال آن اعتراض مردم باعث ایجاد جوی ناآرام در سطح برخی شهرهای کشور شده است. این جریان باعث شد تا برخی براندازها و ضدانقلاب‌های شرور از فضای اعتراضی مردم سوءاستفاده کرده و جو را از قبل نیز متشنج‌تر کنند.

به همین دلیل جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی شب سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. افراد زیادی که در عرصه تولید حضور دارند، در دیدار رهبری به ارائه دیدگاه‌ها و اعلام دغدغه‌های خود پرداختند. از افراد حاضر در این دیدار می‌توان به سیروس تالاری، مدیر عامل شرکت ترادیس ایران؛ سعید زاکایی، مدیرعامل شرکت پارسا پلیمر شریف و محمد عرب، مدیرعامل شرکت شیماکفش، اشاره کرد.

چند تصویر از این دیدار در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب + تصاویر

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید