خبر فوری

از برگزاری جشن خوش‌حسابی تا کمک ۲۲ میلیون تومانی به تیم بسکتبال بانوان

صد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دو دستور کار “برگزاری گردهمایی و اهداء جوایز تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان برای شهروندانی که عوارض نوسازی و کسب و پیشه را به موقع پرداخت کرده اند” و “درخواست هیئت بسکتبال استان هرمزگان مبنی بر کمک جهت تهیه البسه ورزشی ” با حضور معاون مالی و مدیر درآمد شهرداری بندرعاس برگزار شد.

یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد:  با توجه به اینکه در شرایط حساسی هستیم امیدوارم بتوانیم همانطور که مردم همیشه حمایت های خود را در همه حال از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه نشان داده اند مسئولین نیز توجه ویژه ای به مشکلات مردم و حمل و نقل شهری داشته باشند تا مردم نیز با آرامش خاطر بتوانند در جهت اهداف انقلاب گام های موثری بردارند.

اسماعیل بواشه تصریح کرد: شهرداری ها در کل کشور و استان هرمزگان می توانند در شرایط بحرانی که برای مردم به وجود می آید نقش خوبی را ایفا کنند، یکی از این کارها بحث ناوگان حمل و نقل عمومی است.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: از سازمان حمل و نق و بار مسافر و شهردار بندرعباس می خواهم تصمیم و نظارت جدی در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشند.

بواشه ادامه داد: شهرداری بسته حمایتی ویژه ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر بگیرد، در زمان تصویب بودجه شهرداری نیز پیشنهاداتی مبنی بر اینکه شهرداری هر ساله بودجه ای را در نظر بگیرد تا سالانه افزایش چشمگیر نرخ کرایه ها را نداشته باشیم، مطرح شد؛ اعضای شورا نیز حمیات خود را اعلام کرده بودند و اکنون نیز حمایت را دارند.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه سالانه بودجه ای در نظر گرفته شود در مواقع حساسی مثل اکنون که با افزایش قیمت بنزین مواجه هستیم؛ شهرداری می تواند نقش خوبی را ایفا و شرایطی را ایفا کند که هم رانندگان و هم مردم راضی باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته آژانس ها و سرویس ها مدارس دچار مشکلاتی شدند، از مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و شهرداری بندرعباس درخواست دارم در خصوص ایاب و ذهاب دانش آموزان جلسه ای را برگزار کنند تا مشکلات ایاب و ذهاب آن ها حل شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: خدمات رسانی به شهروندان مسئولیت مهمی است که تحقق آن نیاز به تعامل و هم اندیشی و به کار گیری همه ظرفیت های موجود دارد.

مجید عسکری زاده عنوان کرد: مدیریت شهری و ارگان ها مربوطه بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با وحدت و وفاق ملی می توانند در رفع مشکلات شهر به خصوص در زمینه خدمات شهری گام های موثری بردارند.

وی افزود: مدیریت هماهنگ شهری به معنای هماهنگی میان تمامی دستگاه ها و ارگان ها در سطح شهر است تا بتوان به توسعه پایداری و شهری پیشرفته دست پیدا کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: یکی از مصداق های این هماهنگی میان مدیران ارشد استان و مدیریت شهری است، با برنامه ریزی جهت دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری، فرهنگی، هنری و گردشگری بندرعباس در بستر فناوری اطلاعات به دست آید که تحقق آن نیاز به تعامل همه دستگاه های مربوطه دارد.

عسکری زاده خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند عملکرد مطلوب، موثر و کارامدی داشته باشد بر این اساس عملکردی اثربخش خواهد بود که همه اجزای سیستم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و این امر بدون حمایت های مدیریت ارشد استان محقق نمی شود.

وی افزود: نتیجه این همکاری بسیار خوشایند خواهد بود، از استاندار هرمزگان جهت همکاری با طرح ساماندهی ورودی های شهر بندرعباس قدردای میکنم.

پس از ارائه توضیحات توسط رستمی، معاون مالی شهرداری و کهوری، مدیر درآمد شهرداری بندرعباس و پاسخگویی به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس دستور کار “برگزاری گردهمایی و اهداء جوایز تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان برای شهروندانی که عوارض نوسازی و کسب و پیشه را به موقع پرداخت کرده اند” با ۶ رأی به تصویب رسید.

همچنین دستور کار “درخواست هیئت بسکتبال استان هرمزگان مبنی بر کمک جهت تهیه البسه ورزشی (کمک ۲۲ میلیون تومانی به تیم بانوان بسکتبال بندرعباس) ” و ارائه توضیحات عامری سیاهوئی، رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید