خبر فوری

همه آنچه که می‌خواهید درباره ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بدانید/ مجموعه‌ای کم‌نظیر در فوتبال ایران + تصاویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, باشگاه فولاد خوزستان یکی از با ریشه‌ و شناخته شده‌ترین باشگاه‌های ایرانی است. فولاد با دو قهرمانی در لیگ و معرفی بازیکنان بزرگی در دهه‌های گذشته به فوتبال ایران دارای اسم و رسم زیادی است. این باشگاه علاوه بر قدمت و افتخاراتی که دارد, از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها نیز جزو بهترین‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید.

ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان که سال گذشته افتتاح شد, آغاز یک جریان جدید در مدیریت باشگاهداری بود. آنها یک استادیوم تمام خصوصی ساختند که فقط مخصوص فوتبال است, یعنی در این ورزشگاه خبری از پیست تارتان دوومیدانی نیست و تماشاگران دقیقا مانند ورزشگاه‌های خارجی می‌توانند از فاصله‌ای نزدیک بازی تیم‌شان را تماشا کنند. علاوه بر این وجود سقف سراسری در ورزشگاه و سیستم نوردهی مدرن و کلی امکانات به روز دیگر باعث شده تا از این ورزشگاه که نام مستعار «فولاد‌ آره‌نا» را یدک می‌کشد در کنار ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان زیباترین و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های کشور یاد شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

جدا از اینکه ساخت ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای فولاد خوزستان برای فوتبال ایران یک امتیاز به شمار می‌آید اما خارج از این ورزشگاه نیز کلی ساختمان و سالن و زمین تمرین جدید وجود دارد که نشان می‌دهد مسئولان این باشگاه تنها به فکر ساخت یک ورزشگاه بزرگ نبوده‌اند و فکری بزرگ‌تر از آن در سر داشته‌اند. شاید تصور شود که مجموعه ورزشی باشگاه فولاد تنها با ورزشگاه ۳۰ هزار نفری‌اش شناخته می‌شود اما زمانی که به پا به این مجموعه گذاشته می‌شود, امکاناتی به چشم می‌آید که شاید در بین باشگاه‌های ایرانی کم‌نظیر باشد, امکاناتی که برای فعالیت‌های عمده این باشگاه در بحث تیم‌های پایه و آکادمی‌ها از اهمیت زیادی برخودار است.

وجود ۷ زمین تمرین چمن, سالن‌های جداگانه بدنسازی, استخر, رستوران, مهمانسرا و … باعث شده محیط مجموعه باشگاه فولاد خوزستان شباهت زیادی به آکادمی ملی فوتبال داشته باشد که در حال حاضر در اختیار فدراسیون فوتبال است. بعد از حضور سعید آذری به عنوان مدیرعامل در این مجموعه کار ساخت و به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و محوطه‌های باشگاه آغاز شده تا این مجموعه رفته رفته شبیه به  یک کمپ کامل و مدرن تمرینی شود. نکته‌ای که می‌توان با وجود همه مشکلات اقتصادی برای یک باشگاه ایرانی و مجموعه مدیران آن در شرکت فولاد خوزستان قابل تحسین باشد که گام بلندی برای ایجاد فضای حرفه‌ای باشگاهداری برداشته‌اند.

با توجه به ورزشگاه مدرن ۳۰ هزار نفری حتی می‌توان در برخی از فصول سال اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی را هم در آنجا برگزار کرد. حتی این اتفاق می‌تواند برای برخی باشگاه‌های ایرانی که با تحمل هزینه‌های فراوان اردو‌های‌شان را در کشور‌های حوزه خلیج فارس برگزار می‌کنند نیز رخ دهد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

چهره خبرساز بازی فولاد – پرسپولیس از حضور در تمرینات منع شد!

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید