خبر فوری

دشت ۵ مدال مازندرانی‌ها در اولین روز تکواندو جام سفیر کره جنوبی + تصاویر

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی|سی امین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور نوجوانان پسر با عنوان جام سفیر کره جنوبی با حضور ۳۰۶ هوگوپوش در سالن سرداران نوبخت شهرستان بابلسر به مدت دو روز در حال پیگیری است.

امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان فرد (۴۵-، ۵۱-، ۵۹-، ۶۸- و ۷۸- کیلوگرم)  پیگیری شد که مازندران با ۱۰ تکواندوکار دو گروه “الف” و “ب” بازی‌های خود را پیگیری کردند و در نهایت موفق به کسب پنج مدال شد.

در تیم “الف” ۳ مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب توسط علیرضا حسین پور (۵۱- کیلوگرم) ، هیربد صادقی (۴۵- کیلوگرم) و امیررضا صادقیان (۶۸- کیلوگرم) کسب شد.

مهدی طهماسبی در وزن ۶۸- کیلوگرم و علیرضا علیخان‌زاده در وزن ۴۵- کیلوگرم از تیم “ب” به مدال‌های نقره و برنز رسیدند.

 دیدارهای اوزان زوج (۴۸-، ۵۵-، ۶۳-، ۷۳- و ۷۶+ کیلوگرم) فردا روز جمعه ۱۷ آبان ماه انجام می‌شود.

اسماعیل اسماعیل‌پور هدایت تیم “الف” را به عنوان سرمربی به عهده دارد، حبیب فتاحی و حسینعلی اسدی به عنوان مربی و علی بای سرخی سرپرست تیم است.

هدایت این تیم “ب” به عهده یوسفعلی حاجی‌پور به عنوان سرمربی است، رشید فتاحی و مرتضی رضایی به عنوان مربی و مهران فلاح سرپرست است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از فارس؛ پذیرش تیم‌های تکواندو دختران از سراسر کشور از فردا (جمعه ۱۶ آبان ماه) همزمان با دومین روز از مبارزات پسران نوجوان آغاز می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید