خبر فوری
هتل پرستاره که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت از آن دسته هتل‌های دو ستاره معروف است که با امکانات و خدمات درجه یک و قیمت مناسب اتاق‌ها برای اقامت در شهر مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها است و در واقع به هتلی سه ستاره شباهت دارد.

هتل پرستاره مشهد، اقامتی نزدیک به حرم

شهر مشهد مقدس که نه تنها به واسطه حضور امام رضا (ع) موردتوجه زائران بسیاری است بلکه به دلیل قدمت این شهر جاذبه‌های تاریخی آن برای مسافران جالب‌توجه است. سفر به مشهد یک سفر تمام‌عیار است که زیارت و سیاحت را با هم برای مسافران به دنبال دارد و به همین دلیل بیشتر ما خاطرات خوبی از این سفر در ذهن داریم که برای خلق مجدد آن هرسال به مشهد سفر می‌کنیم. توصیه می کنیم قبل از هرگونه برنامه ریزی برای سفر به  این شهر قیمت تور مشهد را در کی سفر بررسی نمایید و یا با مراجعه به صفحه  تور ارزان مشهد یا صفحه تور لحظه آخری مشهد در کی سفر بهترین قیمت را بیابید.

هتل پرستاره مشهد، اقامتی نزدیک به حرم

مسافران بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) می‌توانند در مجموعه‌ی آستان قدس رضوی به دیدن موزه‌ها و گنجینه‌های نفیسی بروند که در آنجا نگه‌داری می‌شود و هر مسافری باید حتماً از آن‌ها بازدید کند. شهر مشهد با داشتن جاذبه‌های طبیعی مانند پارک جنگلی وکیل‌آباد، دهکده ییلاقی شاندیز، پارک هفت‌حوض و طرقبه یکی از شهرهای موردعلاقه گردشگران برای سفر است. حتماً شما خاطرات جالبی از هرکدام از این مکان‌ها در سفر به مشهد دارید.

بعد از زیارت یادتان نرود که حتماً به مراکز تفریحی مشهد سری بزنید تا تفریح و هیجان را تجربه کنید. یکی از تفریحات جذابی که در سفر به مشهد باید تجربه کنید (تونل باد صبا) است که در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید یک تونل که از جاذبه به دور است و شما در آن پرواز می‌کنید!

سرزمین موج‌های آبی، سرزمین عجایب الماس شرق و مجتمع گردشگری سپاد از جاذبه‌های تفریحی مشهد است.

برای داشتن خیالی آسوده در سفر مهم‌ترین نکته انتخاب محل اقامتی منحصربه‌فرد است. در شهر مشهد که پر از هتل‌های متعدد و رنگارنگ است انتخاب کمی سخت می‌شود و به‌علاوه مقایسه هتل‌ها با هم نیز زمان زیادی می‌طلبد.

ما در اینجا هتل (پرستاره مشهد) را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب کمی برایتان آسان‌تر شود.

هتل پرستاره که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت از آن دسته هتل‌های دو ستاره معروف است که با امکانات و خدمات درجه یک و قیمت مناسب اتاق‌ها برای اقامت در شهر مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها است و در واقع به هتلی سه ستاره شباهت دارد.

برای کسانی که فاصله هتل تا حرم برایشان اهمیت دارد، هتل پرستاره با فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از حرم به‌صورت پیاده و ۶ دقیقه با خودرو برای کسانی که با سالمندان به مشهد سفر می‌کنند ایده آل است.

هتل پرستاره دارای اینترنت رایگان، تلویزیون، سرویس بهداشتی در لابی است، به‌علاوه شما می‌توانید از امکانات دیگری نظیر خدمات تور و خرید بلیط، تاکسی سرویس و نمازخانه در لابی نیز بهره‌مند شوید.

هتل پرستاره مشهد، اقامتی نزدیک به حرم

برای کسانی که می‌خواهند وعده‌های غذایی را در هتل میل کنند، رستوران هتل پرستاره با غذاهای متنوع و با کیفیت آماده خدمات‌رسانی به مسافران است. البته توجه کنید که هزینه مینی بار در اتاق‌ها به‌صورت جداگانه به میزان استفاده شما محاسبه می‌شود.

حتماً برای هر مسافری امکانات اتاق‌ها و تمیزی آن اهمیت زیادی دارد برای اینکه خیالتان از این بابت راحت شود باید بگوییم هتل پرستاره دارای تلویزیون، مبل، یخچال، تلفن و خدمات خشک‌شویی است. هر اتاق حمام و سرویس بهداشتی ایرانی-فرنگی جداگانه دارد و لوازم بهداشتی برای مسافران در این مکان‌ها قرار داده‌شده است. اگر نگران جا دادن. لباس‌هایتان هستید می‌توانید از کشو و یا کمد لباس ورخت آویزهایی که در اتاق گذاشته‌شده استفاده  کنید.خدمات خانه‌داری نیز در هتل پرستاره برای مسافران فراهم است که می‌توانید در مورداستفاده آن از پذیرش سؤال کنید. امنیت و ایمنی هتل پرستاره نیز کاملاً رعایت شده و هر اتاق سیستم تهویه هوا مطبوع و اطفاء حریق می‌باشد.

هتل پرستاره مشهد، اقامتی نزدیک به حرم

اگر در فصل گرم و سرد به مشهد سفر می‌کنید سیستم سرمایشی و گرمایشی هتل پرستاره، خنکی و گرمای سفرتان را مهیا می‌کند.

هتل پرستاره در خیابان امام رضا قرار دارد که بسیار به حرم نزدیک است و برای کسانی که دغدغه‌ی رفت‌وآمد سالمندان را دارند هتل پرستاره با داشتن آسانسور، تاکسی سرویس و نزدیکی به حرم این نیاز را به بهترین نحو پاسخ می‌دهد، با خودرو تا ورودی حرم ۶ دقیقه فاصله است.

برای رسیدن به فرودگاه از هتل پرستاره با خودرو ۲۴ دقیقه زمان و برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن ۱۲ دقیقه و پایانه مسافربری ۱۴ دقیقه زمان لازم است.

تا مراکز خریدی مثل الماس شرق، با خودرو از هتل پرستاره ۲۴ دقیقه و برای رسیدن به سرزمین موج‌های آبی ۳۱ دقیقه با خودرو زمان می‌برد.

ازآنجاکه مشهد در تمام فصول مورد استقبال زائران است توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل پرستاره از قبل اقدام کنید و از سامانه معتبری  اتاق خود را تهیه کنید.

سامانه کی‌سفر که در راستای فروش آنلاین بلیط و تورهای لحظه آخری فعالیت دارد بهترین مرجع برای رزرو هتل پرستاره مشهد است.

رزرو هتلی مجهز با تمام امکاناتی که هر مسافر به دنبال آن است در هر سفر مهم است به‌خصوص در شهر مشهد که زائران هم قصد زیارت و هم خرید و تفریح دارند و باید استراحت کافی داشته و نیازهای ضروری در سفر را تأمین کنند، هتل پرستاره یکی از هتل‌های خوش آوازه مشهد است که توانسته تا به امروز برای مسافران خاطرات خوبی را از سفر به مشهد رقم بزند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید