خبر فوری

استیضاح ترامپ اگر با چند اشتباه راهبردی همراه شود نتیجه‌بخش‌خواهد بود/ استیضاح ترامپ بر حضورش در انتخابات ۲۰۲۰ اثرگذار است

«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص «استیضاح ترامپ» گفت: استیضاح ترامپ اگر با چند اشتباه راهبردی همراه شود نتیجه‌بخش خواهد بود ولی در شرایط کنونی استیضاح بیشتر بر قدرت حکومت ترامپ و حضورش در انتخابات آینده اثرگذار است.

او با بیان اینکه استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا بی‌سابقه است، بیان داشت: این نشان می‌دهد ترامپ مهم‌ترین قانون‌شکن و ناقض معاهدات بین‌المللی است. البته ترامپ ناقض قوانین داخلی خود آمریکا هم است. استیضاح ترامپ با توجه به شرایط کنونی در نهایت به عزل او ختم نمی‌شود ولی چند اشتباه راهبردی دیگر ترامپ را به زمین می زند.

فلاحت‌پیشه اظهار کرد: بانیان استیضاح ترامپ سعی می‌کنند از استیضاح برای تضعیف جایگاه سیاسی ترامپ استفاده کنند. ترامپ مراقب است و می‌داند اگر یک لَنگ راهبردی تازه بزند، حتما استیضاحش نتیجه می‌دهد. در طول چند دهه اخیر هیچ رییس‌جمهوری در آمریکا تا این حد به مرحله استیضاح نزدیک نبوده است.

بیشتر بخوانید:

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید