خبر فوری
هرمزبان:با استفاده از نرم‌افزار SHAREit 5.1.68 می‌توانید بدون نیاز به کابل و اینترنت، فایل‌ها را بین چند گوشی با سرعت بسیار بالا منتقل کنید.

دانلود شیریت SHAREit 5.1.68 – جدیدترین نسخه شیریت مود شده اندروید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند. معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

دانلود 3.9.28 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر

ویژگی های اصلی برنامه SHAREit:

ارسال سریع و آسان تمامی فایل ها از طریق وایرلس و بدون استفاده از اینترنت و بلوتوث ارسال و دریافت آسان هر فایلی نظیر عکس، ویدئو، موزیک، برنامه، بازی و غیره امکان ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث قابلیت انتقال فایل بین تبلت و گوشی ،گوشی و کامپیوتر ، تبلت و تبلت و … امکان ارسال گروهی و پشتیبانی تا ۵ دیوایس اندرویدی اینترفیس و رابط کاربری آسان و زیبا با دسترسی آسان

این نرم‌افزار با بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود از گوگل‌پلی امتیاز عالی ۴٫۴ از ۵ را از کاربران دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید نسخه اندروید و IOS (آیفون و آیپاد) این نرم افزار را دانلود کنید.

 

تصاویری از  محیط برنامه
 
 SHAREit SHAREit SHAREit  

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود شیر ایت SHAREit 4.5.18 بهترین برنامه ارسال و دریافت فایل با وای فای
   دانلود برای اندروید دانلود برای آی او اس 

حجم: ۲۵ مگابايت
نسخه: ۵٫۱٫۶۸
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : ۲٫۲+
بارکد برای اندروید      
دانلود بارکد خوان اندروید و Ios    

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید