خبر فوری

هرمزگان| دستگاه قضایی رسالت خطیری در حوزه خدمت رسانی به مردم دارد

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، به نقل از دادگستری استان هرمزگان،  آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی این استان برگزار شد.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: دستگاه قضایی یکی از مقتدرترین دستگاه‌های حاکمیتی در جمهوری اسلامی است و این امر به طور عملی عینیت دارد.

وی ادامه داد: با این نگاه دستگاه قضایی رسالت خطیری را در حوزه حاکمیتی و خدمت رسانی به مردم بر عهده دارد که بر اساس آن قطعاً کار در این دستگاه نیازمند کارآمدی،  اقتدار و سلامت فردی و جمعی است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان ، پیشگیری و مقابله با جرایم ،پیگیری حقوق بیت المال و حفظ و حراست از منابع ملی را اولویت دستگاه قضایی هرمزگان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه شرعی و قانونی آحاد مردم و مسئولان است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: مسولان قضایی با هوشیاری مسائل اجتماعی را دنبال کنندسخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:مبارزه با فساد اعتماد مردم به نظام را بیشتر می‌کندتلاش برای رونق تولید و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مدنظر‌ دستگاه قضا در ایلام است

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین سه شاخص سرعت در رسیدگی، کاهش موجودی پرونده های قضایی و دستیابی به زمان متعارف در نرخ رسیدگی را به عنوان مهمترین معیارها در سنجش عملکرد مطلوب هر  حوزه قضایی عنوان کرد .

صالحی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد در عمل به وظایف قانونی خود ،از مسئولین اجرایی ،امنیتی و انتظامی ،علماء و مردم شریف این شهرستان درخواست کرد تا همچون گذشته دادگستری شهرستان حاجی آباد را در ادامه روند خدمت رسانی یاری کنند.

در انتهای این مراسم ،با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مختار صادقی رئیس سابق دادگستری حاجی آباد تقدیر شد و با قرائت حکم آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی  به عنوان رییس جدید دادگستری حاجی آباد معرفی گردید.

در متن حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی از سوی آیت الله رئیسی آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن ، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید