خبر فوری
هرمزبان:

درخشش ورزشکاران بیماران خاص هرمزگان در کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، نهمین دوره مسابقات بیماران خاص قهرمانی کشور با حضور ۴۰۹ ورزشکار، مربی و سرپرست و از ۳۲ استان کشور در انزلی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۳۳۵ ورزشکار حضور داشتند که ۱۷۳ ورزشکار مرد و ۱۶۲ ورزشکار خانم در ۴ رشته به رقابت پرداختند.

از بین شرکت کنندگان ۸۶ نفر در رشته پتانگ، ۷۳ نفر در تنیس روی میز، ۱۰۵ نفر در رشته دارت و ۷۰ نفر در رشته شطرنج به رقابت پرداختند.

از استان هرمزگان ۹ ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند که موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف شدند.

در رشته دارت سهیلا جراره مقام اول، حمید پلاسی و فرزاد بهادری هر دو مقام سوم، در شطرنج شیوا داوودی مقام اول و در رشته پتانگ زهرا درویشی مقام دوم را از آن خود کردند.

سرپرستی تیم اعزامی از استان بر عهده حسن امام نیا و مدیریت این تیم نیز بر عهده کریم زاده رییس هیات بیماران خاص استان بود.

یکی از نکات قابل توجه در این دوره از مسابقات اعزام تعداد کم ورزشکاران استان بدلیل مشکلات مالی هیات بود که در هر ۴ رشته حداقل نفرات به این رقابت ها اعزام شدند.

این مسابقات هفته گذشته و به میزبانی بندر انزلی برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید