خبر فوری
هرمزبان:

جدال مدعی ها به نفع فولاد شد/منطقه ویژه، سیمان هرمزگان را گلباران کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته سوم مسابقات فوتسال کارگری استان صبح روز جمعه و در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس و با انجام ۴ بازی دنبال شد.

در اولین دیدار این هفته که که پر گل ترین دیدار هفته نیز بود منطقه ویژه و سیمان هرمزگان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که با برتری پر گل منطقه ویژه همراه بود، این دیدار با حساب ۸ بر ۱ به نفع منطقه ویژه به پایان رسید.

در دومین دیدار این هفته جدال سخت و نفس گیر دو تیم مدعی یعنی فولاد و آلومینیوم هم تماشایی بود آنجا که فولادی‌ها توانستند با زیرکی هر چه تمامتر این دیدار را به سود خود خاتمه دهند، این رقابت حساس در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود یاران حمزه پور به اتمام رسید.

فولاد کاوه و فراز دست انرژی فلات هم دیدار بعدی این هفته را برگزار کردند، دیداری پر برخورد که باعث شد تا کارت های زرد زیادی ازجیب داوران خارج شود، این دیدار نزدیک و پایاپای دو تیم در پایان با برتری ۳ بر ۲ فولاد کاوه همراه بود.

پالایش نفت بندرعباس و صنعت روی بندرعباس نیز آخرین دیدار هفته سوم را برگزار کردند، این دیدار نیز که همچون دیدار قبلی، رقابت بسیار نزدیکی بین دو تیم بود که پالایش نفت توانست برنده این دیدار باشد.

رقابت دو تیم در پایان بازی با حساب ۳ بر ۲ به نفع نفت بندرعباس به پایان رسید. رقابت های هفته چهارم جمعه آینده برگزار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید