خبر فوری

«دیوار شیشه‌ای» برای افغانستانی ها پخش می شود

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «دیوار شیشه‌ای» از پنجشنبه برای مخاطبان این شبکه در کشورهای فارسی‌زبان به‌ نمایش گذاشته می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی قصه‌های به‌هم‌پیوسته دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی، در هر قسمت قصه مستقلی را به تصویر می‌کشد. داستان ثابت آن به اتفاقات زندگی تهیه‌کننده یک برنامه تلویزیونی، یعنی سارا با همسرش فرهاد رئوف که مجری برنامه هم هست، می‌پردازد.

کوروش تهامی، بهار نوحیان، قربان نجفی، تورج فرامرزیان، مسعود زمانی، مجید واشقانی و حدیثه تهرانی بازیگران اپیزود اول و روشنک عجمیان، شهناز شهبازی، مهسا هاشمی، علیرام نورایی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی، فرزین صابونی، ارسطو خوش‌رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، لیلا بی‌پروا، محمدرضا هدایتی، سولماز غنی و پارسا قره خانلو از بازیگران اپیزودهای دیگر سریال «دیوار شیشه‌ای» هستند.

«دیوار شیشه‌ای» در ساعت‌ ۱۹ به‌وقت تهران، ۲۰ به‌وقت کابل و ۲۰:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان راهی آنتن می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید