خبر فوری

اوضاع ترامپ وخیم تر شد، پای روسیه هم وسط آمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گزارش تحقیقات کمیته اطلاعات سنا نشان می دهد که برخلاف ادعای کاخ سفید، یک کارزار گسترده در رسانه های اجتماعی با نام آژانس تحقیقات اینترنتی مستقر در سن پترزبورگ (IRA) به طور آشکار از نامزدی ترامپ برای کسب کرسی ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ حمایت کرده است.

براساس گزارش کمیته اطلاعات مجلس سنا، آژانس تحقیقات اینترنتی (IRA) روسیه به دنبال این بود که با آسیب رساندن به شانس موفقیت هیلاری کلینتون و حمایت از دونالد ترامپ ، بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا تأثیر بگذارد.

"ریچارد بر"  رئیس کمیتهٔ منتخب اطلاعات سنا درحالی مدعی دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا است که ترامپ بارها تحقیقات صورت گرفته در مورد مداخله روسیه در انتخابات را جعلی و دروغین خوانده است.

فشار بر دولت ترامپ  افزایش یافته است و  تیم تحقیقات دموکرات ها به تازگی تحقیقات جدیدی در مورد مکالمه تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین برای فشار بر جو بایدن معاون سابق ریاست جمهوری را گشوده اند.

کمیته اطلاعات مجلس سنا همچنین در ادامه گزارش به احتمال دخالت مجدد روسیه در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا نیز هشدار داده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید