خبر فوری
هرمزبان:عجم اکرامی گفت: کلاه ایمنی ۶۰ درصد آسیب‌های ناشی از تصادف را کاهش می‌دهد و ارائه آموزش به قانون‌مند شدن رانندگان کمک می‌کند.

کاهش ۶۰ درصدی حوادث رانندگی با داشتن کلاه ایمنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سرگرد رضا عجم اکرامی رئیس پلیس راهور دامغان ضمن بیان اینکه کلاه ایمنی ۶۰ درصد آسیب‌های ناشی از تصادف را کاهش می‌دهد، گفت: ارائه آموزش به قانون‌مند شدن رانندگان کمک می‌کند، گفت: طی بازه زمانی یک‌ساله سه هزار و ۹۵۲ نفر دامغانی در مراکز آموزش رانندگی این شهرستان برای اخذ گواهینامه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸۰۱ نفر از آقایان و بانوان موفق به دریافت گواهینامه رانندگی خودرو شدند.

او ضمن بیان اینکه طی مدت‌زمانی یک‌ساله ۷۶ نفر راکب نیز موفق به دریافت گواهینامه موتورسیکلت شدند، افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا از ۲۰ راکب موتورسیکلت‌سوار دامغانی قانونمند با اهداء کلاه ایمنی تجلیل می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی دامغان بابیان اینکه شایع‌ترین تخلف موتورسواران استفاده نکردن از کلاه ایمنی است، ابراز داشت: برابر اعلام رسمی استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند ۶۰ درصد آمار آسیب‌های ناشی از تصادف موتورسیکلت به راکب را کاهش دهد.

عجم اکرامی بابیان اینکه ۷۱ جلسه آموزشی از سوی کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی دامغان تشکیل‌شده است، تصریح کرد: ارائه این آموزش‌ها می‌تواند در قانون‌مند شدن رانندگان بسیار کمک کند لذا با توجه به اثرگذاری آموزش از کودکی طرح‌های همیار پلیس در این شهرستان اجرایی می‌شود.

او  بابیان اینکه طی یک سال گذشته ۶۸۹ دستگاه خودرو اعم از سبک و سنگین و ۵۷۱ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان دامغان با رفع موانع قانونی از پارکینگ ترخیص شدند، اظهار داشت: طی این مدت یک هزار و ۴۷۴ دستگاه خودرو نیز از سوی پلیس راهور پلاک و ۱۶۵ دستگاه خودرو دیگر نیز پلاک گذاری و تعویض پلاک شدند.

انتهای پیام / م

پلاک گذاری و تعویض پلاک ۱۶۵ دستگاه خودرو در یک سال گدشته در شهرستان دامغان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید