خبر فوری

حجت الاسلام زارعی: تشکیل تیم مشورتی قوی برای نماینده ها یکی از ضروریات است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام والمسلمین حسن زارعی در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران گفت: به جهت گستردگی و عدم اشرافیت و احاطه کامل نماینده ها بر شهرستان ها در بخش های مختلف باید مشورت را جزء مهم کارهای مدیرتی خود انتخاب کنند.

وی افزود:حوزه مشورتی نماینده ها برای آگاهی و شناخت کافی از کم و کاستی ها در حوزه های مختلف شهرستان ها باید قوی و از یک زمانبندی جامعی برای رسیدن به اهداف مشخص برخوردار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین زارعی اظهار داشت: عدم آگاهی نماینده ها از برخی موانع و مشکلات در شهرستان ها چیزی جز رکود در بخش های مختلف عاید مردم نخواهد شد و این مهم نیازمند یک تیم مشورتی قوی و جامع برای هر نماینده می باشد.

زارعی گفت:نماینده های شهرستان ها برای احاطه و اشرافیت بر حوزه های مختلف مدیریتی باید یک تیم مشورتی راه اندازی کنند و لزومی به ورود خود نماینده ها به موضوعات مختلف نیست.

وی اذعان داشت: نماینده ای که از یک تیم مشورتی قوی برخوردار باشد در همه حوزه های مدیریتی خود بعنوان یک فرد موفق بر تمامی مشکلات غلبه می کند.

خطیب جمعه موقت میناب هزینه های هنگفت آموزش علم در دانشگاه ها را یکی از علل بی آگاهی نماینده ها در امر تحصیل برشمرد و تصریح کرد: هزینه های علم در دانشگاه های کشور بالاست و این عامل باعث جا عقب ماندن از تحصیل در دانشگاه ها برای فقرا  شده است.

زارعی بیان داشت: دریافت شهریه های هنگفت در دانشگاه ها باعث شده که خیلی از افراد در طبقه پائین جامعه به دانشگاه ها ورود پیدا نکنند و دانشگاه ها با کمبود دانشجو مواجه شوند.

منبع: میناب جنوب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید