خبر فوری

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس خبر داد.

وی اضافه کرد: فراخوان ششمین جشنواره ملی مطبوعات از یکم تیرماه اعلام شد و تا ٢٠ تیر ماه فرصت ارسال آثار داشت که به دلیل استقبال گسترده مخاطبان تا پایان تیرماه تمدید می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تمامی فعالان عرصه رسانه‌های محلی کشور در سراسر استان‌ها شامل مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که دارای مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

آثار ارسالی در هر بخش باید در دوره زمانی یکم مرداد ۹۷ تا ۱۵ تیر منتشر شده باشد.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت khaligfars.pressfestival.ir آثار خود را بارگذاری کنند.   / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید