خبر فوری
پروژه مهر ابوموسی اخلاق مداری مهمترین ویژگی مدیران مدارس است

اخلاق مداری مهمترین ویژگی مدیران مدارس است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در شورای هماهنگی پروژه مهر اظهار داشت: هدف از اجرای پروژه مهر این است که فضای مطلوب و آرامی برای دانش آموزان و فرهنگیان در آغاز سال تحصیلی جدید مهیا شود.

وی اضافه کرد: برای نیل به این هدف باید مشارکت پذیری، خلاقیت، تمرکز زدایی و مدرسه محوری با نگاه به سند تحول بنیادین سرلوحه کارها قرار گیرد.

حجت الاسلام محب زاده ساماندهی نیروی انسانی و بهسازی فضاهای آموزشی را از ارکان مهم پروژه مهر برشمرد و افزود: با استفاده از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش و با همکاری سایر دستگاه های شهرستان به سمت شاداب سازی هرچه بیشتر محیط آموزشی و توسعه فضای سبز مدارس گام برداریم.

مدیرآموزش و پرورش ابوموسی با اشاره به فرآیند انتصاب و انتخاب مدیران، اخلاق مداری و پایبندی به قانون و سلسله مراتب اداری را از مهمترین ویژگی های افراد جهت تصدی مدیریت مدارس دانست.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد حاصل تلاشهای مجموعه مدیریت آموزش و پرورش، خلق زیباترین و به یادماندنی ترین خاطره دانش آموزان از اول مهر و بازگشایی مدارس باشد. / روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

شورای هماهنگی پروژه مهر شهرستان ابوموسی برگزار شد

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید