خبر فوری
هرمزبان:درگیری و کتک کاری سیاستمدار محلی پاکستانی با یک روزنامه‌نگار در یک میزگرد زنده تلویزیونی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

کتک کاری مهمانان برنامه حین پخش زنده تلویزیونی! +فیلم

کتک کاری مهمانان برنامه حین پخش زنده تلویزیونی! + فیلم///به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری و کتک کاری یک سیاستمدار محلی پاکستانی با یک روزنامه‌نگار در یک میزگرد زنده تلویزیونی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

«مسرور علی سیال» رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان به همراه دو تن دیگر در این میزگرد تلویزیونی حضور داشتند که ناگهان او به یک روزنامه‌نگار با نام «امتیاز خان فران» که مهمان برنامه بود حمله‌ور شد.

ویدئوی این کتک کاری تبدیل به ویدئویی داغ شده است و این سیاستمدار محلی را در حال جر و بحث سیاسی با روزنامه‌نگار محلی نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که مسرور علی و این روزنامه‌نگار ابتدا به صورت لفظی با یکدیگر درگیر می‌شوند. در ادامه و پس از آنکه روزنامه‌نگار بر سر او فریاد می‌کشد مسرور علی از جای خود بلند شد و روزنامه‌نگار را به گوشه‌ای پرتاب کرد. سپس این سیاستمدار یک مشت به صورت روزنامه‌نگار پرتاب کرد و دو نفر استودیو را تبدیل به تشک کشتی کردند.

در ادامه مجری و حاضران در استودیو وارد عمل شدند و تلاش کردند مانع ادامه این درگیری شوند. سرانجام پس از چند دقیقه طرفین درگیری بر روی صندلی خود قرار گرفتند و برنامه ادامه پیدا کرد.

گفتنی است؛ این اتفاق روز دوشنبه شب و در یک میزگرد سیاسی زنده تلویزیونی که از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پاکستان در حال پخش بود رخ داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید