خبر فوری
اعلام فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی

اعلام فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی

اعلام فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران برگزار می‌شود.

محمد عباسی افزود: سازمان توسعه تجارت برای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، در نظر دارد صادرکنندگان نمونه ملی سال ۹۸ و برند‌های برتر تجاری ایران را انتخاب، معرفی و با حضور مقامات عالی رتبه کشور مورد تقدیر قرار دهد.

وی گفت: صادرکنندگان و صاحبان برند‌های تجاری برتر می‌توانند برای ثبت نام به سامانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و سامانه انتخاب برند برتر تجاری در وب سایت سازمان توسعه تجارت e.tpo.ir و یا به دبیرخانه رویداد‌های ملی و امور ترویج تجارت به آدرس تهران- بزرگراه چمران- محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به همراه شماره تماس ۲۲۶۶۲۵۶۱-۰۲۱ مراجعه و اقدام کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از متقاضیان خواست در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی با مراجعه به سامانه میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت به آدرس e.tpo.ir ثبت نام کنند. / باشگاه خبرنگاران جوان

انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و جایزه ملی نشان تجاری برتر

سامانه انتخاب صادر کنندگان نمونه و سامانه انتخاب برند برتر تجاری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید