خبر فوری
هرمزبان:رئیس سازمان صنعت، معدن و هرمزگان از واگذاری معادن راکد طی مزایده‌ای به بهره برداران جدید خبر داد.

خلیل قاسمی: واگذاری معادن راکد در هرمزگان به بهره‎برداران جدی

خلیل قاسمی: واگذاری معادن راکد در هرمزگان به بهره‎برداران جدی

هرمزبان: خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و هرمزگان از واگذاری معادن راکد استان هرمزگان طی مزایده‌ای به بهره برداران جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و هرمزگان گفت: معادنی که بهره برداران آن دست از فعالیت کشیده اند و به نوعی راکد محسوب شده، از بهره برداران فعلی انتزاع و طی مزایده‌ای به بهره برداران جدید واگذار خواهد شد.

خلیل قاسمی افزود: پهنه کوهشا احمدی به مساحت پنج هزار و ۶۶۹ کیلومتر مربع و پهنه بشاگرد به مساحت دو هزار و ۱۷۰ کیلومتر مربع با پیشرفت فیزیکی ۶۸ درصد توسط سازمان ایمیدرو در حال مطالعه است.

وی گفت: با مطالعه این دو پهنه و یافتن مناطق امید بخش در آن ها، طی مزایده‌ای این محدوده‌ها را به تقاضیان واجدالشرایط برای انجام مراحل بعدی فعالیت‌های معدنی واگذار خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود: هدف از مطالعه پهنه‌های جدید تولید و اشتغال در بخش‌های بشاگرد و کوهشا احمدی است.

قاسمی افزود: با واگذاری معادن به بهره برداران، رونق تولید را در این بخش‌ها شاهد خواهیم بود. / باشگاه خبرنگاران جوان

خلیل قاسمی: معادن راکد هرمزگان به بهره برداران جدی واگذار می شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان: رونق تولید با واگذاری معادن راکد هرمزگان به بهره برداران جدی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید