خبر فوری
برنامه محوری براساس سند تحول بنیادین، چراغ راه مدارس در پروژه مهر است

برنامه محوری براساس سند تحول بنیادین، چراغ راه مدارس در پروژه مهر است

به پایگاه خبری هرمزبان ، مسعود زامین سرپرست معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش ابوموسی در جمع مدیران مدارس شهرستان اظهار کرد: یکی از اهداف پروژه مهر ، احصاء نیازمندی های آموزشی و پرورشی مدارس در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری و تلاش در رفع این نیازمندی ها است.

وی افزود: در زمینه سخت‎افزاری، حفاظت و نگهداری مناسب از تجهیزات و امکانات مدارس حائز اهمیت ویژه است و بدین منظور مدیران می توانند با برنامه ریزی و استفاده از توان نیروهای خدماتی برای نگهداری بهینه از تجهیزات آموزشی و پرورشی اقدام نمایند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت سایرنهادها و ادارات در اجرای هرچه بهتر این پروژه ، افزایش ضریب ایمنی مدارس و بررسی تجهیزات مستعمل اسقاطی، از دیگر موارد مهم در پروژه مهر هستند.

زامین برنامه محوری مدارس بر اساس سند تحول بنیادین را چراغ راه مدارس در پروژه مهر و جهت دهنده فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس دانست و بر ضرورت برنامه ریزی برای جهت دهی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس تأکید کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابوموسی گفت: نظارت بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس حائز اهمیت است و اعضای ستاد ثبت نام نسبت به این مهم اقدام نمایند.

این مقام مسئول صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات و همچنین پیش بینی نیازمندی های واقعی مدارس را راهگشای مدیران در مسائل آموزشی و پرورشی عنوان کرد. / روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

برنامه محوری براساس سند تحول بنیادین، چراغ راه مدارس در پروژه مهر است

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید