خبر فوری

کانون پرورش فکری هرمزگان ثبت نام کلاسهای تابستانی را آغاز کرد

کانون پرورش فکری هرمزگان ثبت نام کلاسهای تابستانی را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اظهار داشت: ثبت نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان آغاز شد.

وی اضافه کرد:کار ثبت نام از علاقه مندان از تاریخ سی اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵خرداد ادامه دارد.

سلیمانی زمان آغاز کلاسهای تابستانی را از ۲۵ خرداد اعلام کرد.

این مقام مسئول افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۲-۳۳۳۱۳۴۱۱ تلفن‌خانه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماس بگیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: در فصل تابستان امسال علاوه بر برگزاری ۴۴ فعالیت مرکز‌ها از جمله نقاشی، روخوانی کتاب، قصه گویی، نقد کتاب، نقاشی و سفال، کلاس‌های ویژه دیگری به منظور خلاقیت آفرینی و تنوع در برنامه‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: فن بیان، مهندسی خلاق، دریم کچر، ارسینا و استاکو، عروسک‌های کچه و جواهرات تلفیقی، مالدزنگار، نماکاشی برای گروه سنی بزرگسال از دیگر کلاس‌های آموزشی دیگر است.

مدیرکل کانون‎پرورش‎فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: مرکز تخصصی علوم و نجوم بندرعباس نیز با کارگاه‌های تخصصی علوم، نجوم، رباتیک، انیمیشن، هوا فضا، انیمیشن و مرکز فراگیر بندرعباس کارگاه‌های تخصصی نجوم، نمددوزی، فن بیان، دیریم کچر، مهندسی خلاقیت و رباتیکرا برگزار می‌کنند. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید