خبر فوری

هرمزگان می تواند میزبان مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد/ درخشش در بخشهای بین المللی حق هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، فریدون همتی در نشست شورای عالی ورزش استان هرمزگان با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای بسیار هرمزگان در حوزه ورزش، عنوان کرد: استان هرمزگان می تواند میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد و نیاز است برای این کار برنامه‌ای هدفمند تدوین و طبق آن اقدام شود.

 وی ادامه داد: بخش گسترده ای از جامعه به ورزش علاقه دارد و ورزش عامل مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

استاندار هرمزگان افزود: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان متولی حوزه ورزش استان باید با همکاری و همفکری هیئت‌های ورزشی راهکارهای قابل اجرا در حوزه ورزش را عملیاتی کند.

تأکید فریدون همتی استاندار هرمزگان بر مشارکت بنگاه های اقتصادی در حوزه ورزش

همتی بر لزوم مشارکت بنگاه‌های اقتصادی، شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه ورزش تاکید کرد و بیان داشت: باید توانمندی‌های شهرداری ها در راستای حمایت از هیئت های ورزشی و همچنین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرها، ظرفیت دهیاری‌ها در راستای کمک به ورزش جوانان در روستاها و همچنین توانمندی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان را در زمینه کمک به ورزش حرفه‌ای به کار بگیریم.

وی گفت: در این راستا آمادگی داریم تا بخشنامه ها و دستورات لازم را صادر کنیم تا همکاری و مشارکت لازم در حوزه ورزش در استان هرمزگان انجام شود.

استاندار هرمزگان توسعه ورزش همگانی را در راستای افزایش سلامت و شادابی در جامعه بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: کم تحرکی یکی از معضلات مهمی است که جامعه با آن مواجه است و با توسعه ورزش همگانی می توان از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.

فریدون همتی خواستار توجه بیشتر به ورزش در مدارس و ادارات شد و اظهار داشت: استعدادهای ورزشی بسیاری در هرمزگان وجود دارد که باید برای شکوفایی آن ها به ورزش در مدارس توجه بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانان بزرگ ورزشی را در هرمزگان پرورش دهیم.

محمدرضا امیاری: حضور در میادین بین المللی حق مردم هرمزگان است

در این نشست مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان با ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده در سال گذشته تا اردیبهشت سال جاری گفت:حق مردم استان هرمزگان است تا در میادین بین المللی حضور داشته باشند.

محمدرضا امیاری  تصریح کرد: اداره ورزش جوانان با در نظر گرفتن سند چشم انداز راهبردی  پنج ساله که بر اساس برنامه ششم توسعه راهبردی تعیین شده است برنامه هایی را حتی در بخش بین المللی در پیش رو داریم.

وی با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای میزبانی بازیهای بین المللی افزود :   برای آماده سازی امکانات نیاز به زمین ها و مکان هایی مناسب و در خور میزبانی استان هرمزگان داریم  تا به خوبی این مهم را دنبال کنیم.

مدیر کل ورزش و‌جوانان با اشاره به اعزام ۶۰۰ ورزشکار در سال گذشته برای اولین بار به المپیادهای ورزشی ، اظهار کرد: المپیاد ستاره های برتر که در مرداد ماه در چهل رشته ورزشی برگزار می شود که برای دومین بار آمادگی اعزام را داریم.

در ادامه همچنین هیئت ها دغدغه های خود را برای  استاندار هرمزگان تشریح کردند و بررسی مسائل و مشکلات جامعه ورزشی استان پرداخته شد. /برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید