خبر فوری

آغار ثبت نام متقاضیان شرکت در طرح سرشماری عمومی نفوس مسکن 95 درجاسک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علی سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس از جاسک، گفت: متقاضیان شرکت در طرح سرشماری عمومی نفوس مسکن برای این منظور ابتدا در صفحه اصلی سامانه ثبت‌نام، شرایط و ضوابط ثبت‌نام را به‌دقت مطالعه و در صورت داشتن شرایط عنوان‌شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: سامانه جذب نیروی انسانی در طرح سرشماری عمومی نفوس مسکن سال ۹۵، بیان کرد: ستاد سرشماری کشور به‌منظور ایجاد امکان مشارکت فعال برای آحاد ملت در اقصی نقاط کشور اقدام به طراحی سامانه «ثبت‌نام الکترونیکی» از داوطلبان همکاری در اجرای سرشماری مذکور کرده است.

سالاری با اشاره به اینکه متقاضیان شرکت در طرح سرشماری نفوس مسکن به‌صورت موقت جذب می‌شوند، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه «ثبت نامه الکترونیکی» به آدرس www.s95.sci.org.ir مراجعه کنند، زمان ثبت‌نام متقاضیان در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵، از اول شهریور آغاز و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

فرماندار جاسک تصریح کرد: علاقه‌مندانی که تمایل به همکاری در طرح نفوس مسکن سال ۹۵ دارند باید حداقل دانشجو و یا فارغ‌التحصیل دانشگاهی باشند. شرکت در طرح نفوس مسکن برای متقاضیان همکاری موقت خواهد بود و پس از اتمام طرح هیچ‌گونه تعهد استخدامی نیست.

نماینده عالی‌ترین دولت در شهرستان جاسک بابیان اینکه متقاضیان شرکت در طرح نفوس مسکن در انتخاب محل فعالیت شهر یا روستای محل سکونت خود را انتخاب کنند، عنوان کرد: پس از اتمام مراحل ثبت‌نام کدرهگیری به متقاضیان ارائه خواهد شد و سیستم متقاضیان را با کدرهگیری شناسایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، طرح سرشماری نفوس مسکن سال ۹۵ از ۲۵ مهرماه سال ۹۵ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری در تمامی روستاها و شهرهای استان انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید