خبر فوری

خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه هستند

خیرین مدرسه ساز  معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه هستندبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، اعضای هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز همراه با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس با مدیرکل صدا و سیما دیدار کردند.

سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار گفت:

تعلیم و تربیت از دیرباز در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما در بالاترین جایگاه بوده است

وی افزود: امروز هم آموزش و پرورش به عنوان مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی، محور توسعه پایدار تلقی گردیده و نقشی مهمی در رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع دارد.

لطیفی با اشاره به تآکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود:

رهبر معظم انقلاب آینده کشور و دنیای امروز ما را مرهون تلاش آموزش و پرورش دانسته و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به همکاری با این نهاد اثرگذار موظف نموده اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  لطیفی با تاکید بر تقویت جایگاه تعلیم و تربیت و معلم در جامعه تصریح کرد:

تربیت نسلی متعهد به ارزش‌های دینی، دارای تفکرسازنده، سرزنده، با نشاط و برخوردار از آموزش‌های با کیفیت، نیازمند تحول در نگرش به مقام معلم است و رسانه استانی این امر مهم را در برنامه‌های مختلف مد نظر دارد.

درک صحیح خیرین مدرسه ساز از جایگاه نظام آموزش و پرورش

این مقام مسئول اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز، معماران فرهنگی جامعه هستند و با درک صحیحی از جایگاه نظام آموزش و پرورش به عنوان ابزار توسعه، خطر بازماندن از قافله تحصیل و تهذیب را گوشزد کرده و براین باور هستند که آینده سازان، استعداد‌ها و سرمایه‌های سرشار و امیدآفرین کشورمان نیازمند مراقبت و برخورداری از فضا و تجهیزات مناسب آموزشی هستند.

لطیفی ضمن اعلام آمادگی بمنظور تبلیغ بیش از پیش ایثار خیرین مدرسه ساز در سطح استان افزود: رسانه استانی بصورت همزمان فرهنگ مدرسه سازی و جایگاه معلم، تحصیل و تربیت را ترویج می‌نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هم در این دیدار از توجه رسانی استانی به امر مقدس مدرسه سازی تقدیر کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز همواره در امر توسعه مداری در استان پیشتاز بوده و نقش بسیار اثرگذاری در این مسیر داشته و یاریگر این اداره در انجام ماموریتهاز خود هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار با اشاره به سرمایه گذاری عظیم نظام اسلامی در آموزش و پروش گفت: اقدامات صورت گرفته بسیار وسیع است و جا دارد از انعکاس اخباتر این حوزه در صدا و سیما تقدیر نمود.

وی در خصوص خیرین مدرسه ساز گفت: این جمع آبرودار درنزد خداوند، که افتخار و نشان ارزشمند خیر مدرسه ساز را برسینه دارند، به عنوان مروجان نیک اندیشی به خوبی می‌دانند که در کشور‌های پیشرفته توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ضریب ارتباط بالایی با نظام آموزشی دارد.

در ادامه مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم با قدردانی از حمایت‌های ارزشمند صداوسیما در انعکاس فعالیت‌های خوب این مجمع، گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات این مجمع از ابتدای شکل گیری آن از سال ۷۷ ارائه نمود.  / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید