خبر فوری

فنی و حرفه ای هرمزگان در آموزش ۱۹۰ رشته مهارتی فعال است

فنی و حرفه ای هرمزگان در آموزش ۱۹۰ رشته مهارتی فعال است

هرمزبان: معاون آموزش فنی وحرفه‌ای استان هرمزگان گفت: بیش از صد و نود رشته مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان آموزش داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، گلزار نظری معاون آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: بیش از صد و نود رشته مهارتی در مراکز آزاد و دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان آموزش داده می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین این رشته‌ها ایمنی کار، بازرسی جوش، غواصی، معماری وصنایع فرش، خیاطی و حصیر بافی است.

معاون آموزش فنی وحرفه‌ای هرمزگان گفت: رشته‌های متناسب با مزیت‌های محلی و بومی استان شناسایی می‌شود و بر اساس نیاز سنجی مهارت‌های لازم درحوزه‌های مورد نیاز استان آموزش داده می‌شود.

این آموزش‌ها در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان رایگان است.

گلزار نظری افزود:همچنین در طرح مهارت آموزی در محیط کار هم افراد جویای کار بعد از یکسال آموزش می‌توانند با برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای گواهینامه مهارت دریافت کنند.

پارسال بیش از ۳۴ هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد و دولتی فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های مهارتی دیدند که از این شمار ۱۷ هزار و ۷۴ نفر در آموزشگاه‌های دولتی و مابقی نیز در آموزشگاه‌های آزاد استان آموزش دیده‌اند.

سیزده مرکز دولتی و ۱۷۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در هرمزگان فعالیت می‌کنند. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید