خبر فوری
اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سرود دانش آموزان هرمزگانی در میناب - هرمزبان

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سرود دانش آموزان هرمزگانی در میناب

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سرود دانش آموزان هرمزگانی در میناب - هرمزبان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، غلامرضا سالاری میری  مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت:سی و هفتمین جشنواره سرود دانش آموزان مقطع دوم متوسطه استان در شهرستان میناب با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: ۱۴ گروه سرود از ۹ منطقه استان از مقطع دوم متوسطه دخترانه و پسرانه روز گذشته در دو بخش محلی و تلفیقی با هم رقابت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت:در گروه پسران و بخش محلی، هنرستان دکتر حسابی ۲ از میناب و دبیرستان شاهد ناحیه ۲ بندرعباس به ترتیب اول و دوم شدند.

سالاری میری افزود: در بخش تلفیقی هم هنرستان شهید بهشتی میناب و دبیرستان ملا صدرای شهاب قشم به ترتیب اول و دوم شدند

وی گفت: در گروه دختران در بخش محلی دبیرستان زینب کبری (س) ناحیه ۲ بندرعباس و دبیرستان شهید ضرغام قاسمی از میناب اول و دوم شدند.

مدیر آموزش و پرورش میناب گفت: گروه‌های برتر سرود دانش آموزان هر بخش به جشنواره کشوری که در نیمه دوم مردادماه در تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید