خبر فوری

خرید تضمینی گندم در ۱۴ مرکز خرید هرمزگان

خرید تضمینی گندم در 14 مرکز خرید هرمزگانبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت:امسال ۱۴ مرکز خرید تضمینی گندم در هرمزگان  تعیین شده است.

وی افزود: این مراکز در شهرستان‌های حاجی آباد (هفت مرکز)، بستک، پارسیان، میناب، هشتبندی، رودان، زیارتعلی و بندرعباس گندم کشاورزان را خریداری می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: امسال در ۱۱ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان گندم کشت شده است.

ایرج حیدری افزود: کشت گندم در هرمزگان از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود و تا پایان آذرماه ادامه دارد و فصل برداشت از اواسط فروردین ماه تا و اواخر خرداد ماه پایان است.

وی  پیش بینی کرد امسال بیش از پنجاه هزار تن محصول گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان هرمزگان خریداری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نیاز استان به گندم سالیانه ۲۴۰ هزار تن است و بخشی از نیاز گندم استان از فارس، گلستان، و خوزستان تامین می‌شود.

پارسال ۵۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان هرمزگان خریداری شد. / باشگاه خبرنگاران جوان

خرید تضمینی گندم در هرمزگان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید